کد خبر 311086
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵

احد پازاج قهرمان سابق آسیا که سابقه هدایت تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان سرمربی و مربی را در کارنامه دارد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد.

به گزارش مشرق، جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی بعد از ظهر امروز دوشنبه در محل خانه کشتی تهران برگزار شد و در پایان اعضای شورا، احد پازاج قهرمان سابق آسیا و سرمربی و مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان معرفی کردند.

پازاج: مسئولیت سنگینی بر عهده من است/ از کمک تمام بزرگان استفاده می‌کنم

به گزارش مشرق، احد پازاج در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: مسئولان فدراسیون وظیفه سنگینی بر عهده من گذاشتند که امیدوارم بتوانم از پس آن برآیم. زمان زیادی نداریم و باید زودتر برنامه‌هایمان را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: در راه سختی که در پیش داریم قطعاً از تجربه بزرگان استفاده خواهم کرد تا بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

به گزارش مشرق، پازاج در سال 1390 به عنوان مدیر کل امور ورزش و جوانان استان اردبیل انتخاب شد. وی به عنوان استاد در رشته علوم ورزش، مشغول تدریس در دانشگاه‌های اردبیل است؛ همچنین او به عنوان عضو فنی شورای کشتی فرنگی ایران نیز مشغول به کار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    بنا ! تو برو که این مملکت نخبه کش است و مرده خور
  • سید ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    آدم نباید برای چیزی قهر کند .هرکسی حقش ضایع شده واگذار کند به خدا .وفقط برای رضای خدا برای کشورش دل بسوزاند همانطوری که شهدا ما بودند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس